راهنماي خريدعطرهاي تابستاني
پوست
پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا

راهنماي خريدعطرهاي تابستاني

حواستان باشد گولش را نخوريد! بهترين راه براي خريد عطر متناسب با سليقه تان، استفاده از كاغذ در امتحان كردن رايحه است.

تا حالا دقت كرده ايد كه در فصل تابستان رايحه عطرها بيشتر به مشامتان مي رسد؟! انگار بيشتر افراد براي فرار از بوي ناخوشايند در طول ساعت هاي كاري بيشتر سراغ عطر مي روند تا به دليل گرما بوي نامطبوعي از خود بر جا نگذارند. هر عطر و رايحه اي را نمي توان براي روزهاي گرم و شب هاي پرستاره تابستان استفاده كرد. بهتر است بيشتر سراغ رايحه هاي تلخ و سرد با بوي خنك و ترش برويد تا ماندگاري عطر بيشتر باشد.
همچنين در روزهاي گرم تابستان براي تداعي صبح هاي باران خورده و بوي برگ درختان سراغ رايحه هايي كه در آن از اسانس چوب سدر، كاج و عطر شكوفه هاي پرتقال و گريپ فروت استفاده شده، برويد.
نكته مهم استفاده از رايحه ها و عطرهاي خنك در تابستان، باز شدن ذهن و رفع خستگي ناشي از گرماست. تا حالا دقت كرده ايد كه در روزهاي گرم، يك دوش خنك چقدر مي تواند حالتان را جا بياورد؟ استفاده از عطرهاي خنك و ترش هم همين حس را به شما انتقال خواهد داد. از نظر روانشناسي، بوهايي كه از اطراف به مشام مي رسد، مهم ترين عامل در تداعي خاطره هاي تلخ يا دلنشين محسوب مي شوند

عشق و محبتي به رنگ سفيد
CREED Love in White
معمولا رنگ قرمز نماد عشق و محبت به حساب مي آيد. اما اين بار عشق را به رنگ سفيد و با اين رايحه تجربه كنيد، رايحه اي كه برگ برنده اش استفاده كردن از اسانس هاي نادر و باكيفيت موجود در صنعت عطرسازي ۵ قاره جهان است. ياس سفيد از ايتاليا، شكوفه پرتقال از اسپانيا، پوسته برنج از فرانسه، گل مگنوليا از گواتمالا، گل سرخ و چوب صندل از هند و.... رايحه هاي لوكس برند creed در پاريس علاقه مندان به رايحه هاي طبيعي و خوشبو را شيفته خود كرد، با گذشت سال ها همچنان با بويي خوش، خاص و متفاوت براي علاقه مندان خاصش توليد مي شود، امتحان كردنش را از دست ندهيد.

براي آنها كه رازآلود بودن را دوست دارند
Vera Wang Princess Nigh
رايحه اي شيك و مناسب خانم هاي مشكل پسند پر رمز و راز با تركيبات عجيب و غريب گل ياس، توت وحشي، تمشك شيرين، هندوانه، گل رز، شكوفه پرتقال، شكر، وانيل و رايحه اي جديد كه از ابتداي سال ۲۰۱۲ در كنار ديگر رقيبانش نشسته كه از تركيبات متنوع ترش، شيرين و گلي استفاده كرده تا خاص باشد و به حق هم بوي مدرن و متفاوتش شما را متحير خواهد كرد.

يك بشقاب ميوه تازه
Omnia Coral Bvlgari for women
رايحه اي ملايم با ردپاي گل و ميوه هاي تازه! اگر به دنبال بويي ظريف و خاص هستيد، اين عطر از بهار ۲۰۱۲ روانه بازار شده كه مي توان در تركيباتش گل سوسن، توت وحشي، توت سفيد و تركيب ترنج و شكوفه انار و مخلوط پيچيده سدر و مشك را حس كرد. رايحه هاي برند بولگاري در ايران طرفدارهاي پروپاقرص خود را دارد؛ علت اين انتخاب هم قيمت مناسب و ماندگاري بالايي است كه در نمونه هاي قبلي اش ديده شده است.

خداحافظ خستگي
Chanel ALLURE HOMME SPORT EAU EXTRÊME
در ۲۹ مارچ ۲۰۱۲ برند شنل، رايحه جديدتري از نمونه HOMME SPORT را با اضافه كردن كلمه EAU EXTRÊME روانه بازار كرد. نعناع، شكوفه پرتقال، چوب صندل، مشك سفيد و فلفل سياه با بويي اسپرت و هيجان انگيز براي فرار از خستگي روزمره مي تواند كمك حالتان باشد. رايحه خوش بوي اين ادكلن براي رده سني خاصي در آقايان پيشنهاد نمي شود و اگر به رايحه هاي مدرن و متفاوتعلاقه مند هستيد، حتما امتحانش كنيد.

الماس زرد
Yellow Diamond Versace for women
الماس زرد! يك عطر خالص و شفاف كه درونش روح گل دميده شده و بويي لوكس و خانومانه دارد. با اين رايحه مانند يك الماس مي درخشيد. طراوت ليمو، ترنج و شكوفه پرتقال در كنار سوسن و در بسته بندي اي مانند نسخه هاي قبلي اش فقط به رنگ زرد به چشم مي خورد. بهتر است از اين رايحه براي محيط هاي رسمي تر استفاده كنيد.

آب​بازي در وسط تابستان
BRIT SUMMER EDITION FOR MEN ۲۰۱۲
رايحه اي تابستاني با ماندگاري بالا كه برند بري بري در سال ۲۰۱۲ براي آقايان شيك پوش عرضه كرده است. تركيب هل، زنجبيل، سرو، نعناع هندي و شكوفه پرتقال مي تواند از استرس هاي روزانه و درگيري هاي ذهن بكاهد تا احساس شادابي كنيد و تاثيري مانند گرفتن دوش خنك در گرماي تابستان دارد.

اگر مي خواهيد متفاوت باشيد
Kokorico by Jean Paul Gaultier
در ژوئن ۲۰۱۱ برند ژان پل گوتيه، رايحه اي متفاوت با بسته بندي كاملا خاص براي آقايان جوان عرضه كرد. طراحي شيشه اين ادكلن دال بر متفاوت بودن شخصيت خودنما و كاراكتر فردي است كه از اين رايحه استفاده مي كند. طراحي شيشه با لوگوي قرمز رنگي است كه حالت خودنمايي به بطري ادكلن مي دهد، با رايحه اي تلخ كه ردپاي برگ انجير، وانيل، نعناع هندي، كاكائوي تلخ، سدر در آن حس مي شود.

ميانبري براي شناختن فوايد رايحه ها
ريحان : ايجاد صلح و آرامش
رز : احساس لطيف و شكننده
ياسمين : مناسب افراد با اعتماد به نفس بالا
زنبق : افراد باجرات
اسطوخودوس : مناسب افراد محرك و پرجنب وجوش
پرتقال : ايجاد سرزندگي و تعادل
بهارنارنج : برطرف كردن استرس
گريپ فروت : معجزه در خوش اخلاق كردن
ليمو : رهايي از استرس و آشفتگي ذهن
سدر : تسكين دهنده روح
وانيل : مناسب افراد افسرده كه بوي دلنشين آن باعث ايجاد نشاط و سرحال آمدن مي شود.
اكاليپتوس : اگر احساس افسردگي شديدي داريد، سراغش برويد
چوب صندل : رايحه اي شيرين و خاص براي كنترل هيجان هاي دروني
كاج : قدرت بالابردن حالات روحي و عاطفي شخص را دارد.
مشك : بالا بردن اعتماد به نفس و. . . .

نكته
هيچ وقت در خريد عطر عجله نكنيد! اين نكته، را هميشه در خاطر داشته باشيد؛ بويي كه در بوييدن اوليه عطر به مشامتان مي رسد، بوي واقعي عطر نيست. حواستان باشد گولش را نخوريد! بهترين راه براي خريد عطر متناسب با سليقه تان، استفاده از كاغذ در امتحان كردن رايحه است. بعد از اينكه عطر را روي كاغذ زديد، حدود ۵ تا ۱۰ دقيقه صبر كنيد تا رايحه عطر وارد فاز دومش شود. بعد از اين مدت، آن را با بوي ثانيه اول مقايسه كنيد. اگر وسواس بيشتري داريد ۱۰ دقيقه بيشتر صبر كنيد تا به رايحه اي كه به مشامتان مي رسد اعتماد بيشتري داشته باشيد. هرگز و هرگز براي امتحان رايحه، عطر را روي لباس تست نكنيد. اتفاقات شيميايي بين عطر و الياف لباس، شما را گيج مي كند و مانع از استشمام بوي اصلي عطر مي شود.

منبع : aftabir.com
 

گردآوري : پايگاه اينترنتي پرشين وي

 

ريزش مو



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 11 شهريور 1391برچسب:, :: 12:44 :: نويسنده : مرتضی حسینی





فروتل
درباره وبلاگ

پوست،پوست صورت،روشن شدن پوست،پوست زیبا
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پوست و آدرس poost.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 155
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما